Mediere conflicte asigurari

birou de mediator, mediere conflicte asigurari
mediator asigurari bucuresti, mediere conflicte asigurari

Mediere conflicte asigurari – solutii rapide si eficiente

Medierea in domeniul asigurarilor are ca scop solutionarea conflictelor dintre societatile de asigurare-reasigurare si clientii acestora. 

Prin mediere se pot solutiona conflicte cu privire la recuperarea despagubirilor datorate de societatea de asigurari persoanelor vatamate in urma unui accident auto sau a altor evenimente acoperite de polite de asigurare cum ar fi malpraxis, raspundere civila sau raspundere profesionala.

Valoarea acumulata a daunelor platite de catre companiile de asigurari este cu mult scazuta raportat la valoarea platita in cazul solutionarii favorabile in favoarea clientului societatii de asigurare de catre instanta de judecata. Nu mai avem de a face cu expertize, taxe de timbru si alte formalitati costisitoare pe care le presupune o interventie in instanta.

De cealalta parte a baricadei, persoanele pagubite  prefera de multe ori o rezolvare mai rapida cu a situatiei multumindu-se cu o despagubire de valoare mai mica, versus timpi mari de asteptare in instanta a litigiului. 

Litigii sau conflicte ce pot fi reclamate de catre clienti:

  • Cresterea nejustificata a dobanzilor si comisioanelor pe perioada derularii contractului;
    Introducerea de noi comisioane nestipulate in contract;
    Introducerea in contractelede credit a unor clauze considerate de clientu ca fiind abuzive;
    Necomunicarea majorarii ratei dobanzii, in cazul in care aceasta dobanda nu are legatura cu un indice de referinta;
    Operatiuni neautorizate in conturi;
    Modificarea clauzelor contractelor fara consultarea si fara acordul partilor contractante, precum si fara a se incheia vreun act aditional;
    Erori in procesarea tranzactiilor cu carduri;
    Erori in procesarea tranzactiilor efectuate de catre clienti prin internet banking;
    Prelucrarea cu intarziere a instrumentelor de debit (ordine de plata, bilete la ordin, cambii si cecuri);
    Fraude bancare.

 


Litigii sau conflicte ce pot fi reclamate de catre banca:
Neplata la timp de catre clienti a ratelor la credite;
Achitarea cu intarziere, in mod repetat, a ratelor si a dobanzilor;
Refuzul clientilor de a achita dobanzile si majorarile calculate legal;
Renegocierea contractelor de credit;
Litigii intervenite intre banci si colaboratorii externi;

Mediere conflicte asigurari

Pentru solutionarea in conditii amiabile a conflictului dumneavoastra nu ezitati sa ne contactati!

CONTACTATI MEDIATOR BUCURESTI

Telefon: 0723-373-564